Точно навреме

Току що ми сервираха неприятна новина. Много съм ядосана и ми се иска някой да го отнесе. Естествено няма кой но затова пък... тази сутрин рано, рано прочетох това стихотворение от Валери Петров преди да ме изненадат неприятно лошите вести. Е, точно навреме. Божа работа:

Добрите писма

Толкова радост извика
писмото с добри новини!
Гледам клеймото на плика
и пътя му смятам във дни.

Мисля си: значи, когато
бях вчера така натъжен,
листчето, с радост богато,
е вече летяло към мен.

Значи, така ни се струва
понякога черен светът.
Хора, недейте тъгува –
добрите писма са на път!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Размишления върху Псалмите, К. С. Луис 9

Членството (“Бремето на славата”, К. С. Луис ) Обръщение към Обществото на св. Албан и св. Сергий.

Дрехи от смокинови листа или облекло от слава