***

Беше сутрин... На вратата почука.

Настоя и по всички стъкла.

Аз излязох (уж да хвърля боклука)

с бяла блуза и лека пола...


...под сърцето ми трепваше нещо-

това бе първата ни среща.


Разговаряхме дълго в тревите,

колко дълго- вече не зная,

после пак се срещахме -скрито,

в гората- в сумрака безкраен.


Тогава пеехме някаква песен

за принцове и принцеси...


Той идваше без да ми каже...

... отиваше си пак така-

правеше се на важен,

аз махвах тъжно с ръка


и оставах сама да си мисля,

колко и как ще ми липсва.


Така и не разбрах от къде иде

или поне- къде отива.

Не му казах, че ме обиди-

щом дойдеше, аз бях щастлива...


Една нощ, от ехото на кратер

научих, че се казва ... Вятър.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Размишления върху Псалмите, К. С. Луис 9

Членството (“Бремето на славата”, К. С. Луис ) Обръщение към Обществото на св. Албан и св. Сергий.

Дрехи от смокинови листа или облекло от слава